Efektivní oslovení zákazníků zaručí společnost Česká distribuční

Efektivní oslovení zákazníků zaručí společnost Česká distribuční

Potřebujete dát lidem o sobě vědět? Chcete zvýšit povědomí o svých službách a získat nové klienty? S tím vším vám pomůže společnost Česká distribuční. Jsme jedničkou na českém trhu neadresné distribuce a zajistíme roznos letáků. Již 25 let poskytujeme našim zákazníkům nadstandardní servis a péči v oblasti distribuce tiskovin.

Vydáno 04.08.2016

Evropská databanka přináší revoluční změnu v pojetí firemní prezentace

Evropská databanka přináší revoluční změnu v pojetí firemní prezentace

Kvalitně zpracovaná internetová prezentace je nejdůležitějším faktorem úspěchu nabízených výrobků či služeb. Obstát v dnešní konkurenci není jednoduché, a proto je třeba se zabývat i zdánlivě nedůležitými detaily. Evropská databanka nabízí komplexní řešení propagace vaší firmy a nyní přichází s novými službami, které vám zajistí ještě více výhod oproti konkurenci.

Vydáno 31.08.2012

Prečo je pre Čechov dobré mať webový obsah v slovenčine

Prečo je pre Čechov dobré mať webový obsah v slovenčine

Nezáleží na tom, koľkí z nás sú ochotní si to priznať. Česi a Slováci sú proste rovnakí. Uznávame rovnaké životné hodnoty, jazdíme na rovnakých autách, spoločne nadávame na politiku a drahé potraviny, dovolenkujeme v rovnakých destináciách, nakupujeme v rovnakých obchodoch a taktiež máme podobné zvyky a zlozvyky.

Vydáno 15.04.2014

Mobilní aplikaci Česká města lze využít i pro obchodní účely

Mobilní aplikaci Česká města lze využít i pro obchodní účely

Česká města je mobilní aplikace seznamující turisty a občany s novinkami, možnostmi ubytování, stravování, kulturního vyžití a dalšími informacemi o dané lokalitě a její nabídce. Tato mobilní aplikace však nachází své využití i pro vyhledání zajímavých obchodních příležitostí.

Vydáno 02.05.2015

Nová zahraniční prezentace firem - buďte vidět po celém světě!

Nová zahraniční prezentace firem - buďte vidět po celém světě!

O výhodách prezentace firem ve firemním katalogu bychom mohli vykládat celé hodiny. Většina lidí si však automaticky představí českou verzi takovéhoto katalog, PR článků, nabídek a dalších prostředků pro propagaci firmy. Evropská databanka ale svým klientům nabízí kromě oslovení českých vod také efektivní prezentaci v zahraničí prostřednictvím nové upgradované zahraniční prezentace firem. Jakými cestami můžete svou firmu, její produkty a služby propagovat s Evropskou databankou v zahraničí, vám přiblíží dnešní článek.

Vydáno 31.03.2014

Efektivní prezentace na internetu: buďte vždy o krok před konkurencí!

Efektivní prezentace na internetu: buďte vždy o krok před konkurencí!

I v současné době, kdy konkurence na internetu každým dnem narůstá, nabízí efektivní způsoby, jak zviditelnit svou firmu a dát o sobě vědět novým potenciálním zákazníkům. Základem propagace na internetu jsou „líbivé“ přehledné webové stránky a šíření dobrého jména společnosti přes sociální sítě.

Vydáno 25.02.2014

Personální audit pomůže postavit vaši firmu zpátky na nohy

Personální audit pomůže postavit vaši firmu zpátky na nohy

Každá firma nebo společnost se občas může nacházet ve slepé uličce a potřebuje personální audit nebo jinou pomoc. Nemusí to být přímo otázkou její existence, ovšem impulz pro správné fungování je nezbytný. To se může týkat oblasti financí, marketingu, prodeje, ale také třeba personálního oddělení. Pak je nutné vaši společnost oživit, aby se mohla znovu zplna nadechnout a fungovat dál. Tíha odpovědnosti ale nemusí ležet jen na vás, nechte si poradit a situaci zkonzultujte s odborníky na personální poradenství a revitalizace firem. Přesně takovým rádcem je i firma Váš poradce.

Vydáno 25.08.2015

Tazatelská síť Kleffmann Group

Tazatelská síť Kleffmann Group

Jak funguje marketingový výzkum v terénu? Jak vypadá tazatelská síť Kleffmann Group? Co čekat od takového přivýdělku? Pokud Vás tyto otázky zajímají, tak čtěte dále.

Vydáno 10.04.2014

Co vlastně znamená Fairtrade? Třeba férový život s vůní třtiny

Co vlastně znamená Fairtrade? Třeba férový život s vůní třtiny

Zapomeňme na suché definice. Fairtrade vysvětlíme úplně jinak…

Vydáno 15.07.2015

Činnost společnosti Kleffmann Group – zpracování dat z průzkumů

Činnost společnosti Kleffmann Group – zpracování dat z průzkumů

Jak společnost Kleffmann Group pracuje? Jak získává data po rozsáhlé marketingové analýzy v oblasti zemědělství? A jakým způsobem jsou získaná data dále zpracovávána? Pokud Vás tyto otázky zajímají, tak čtěte dále.

Vydáno 10.04.2014

PPC reklama – plaťte jen za skutečný klik

PPC reklama – plaťte jen za skutečný klik

PPC reklama neboli reklama v PPC systémech je textová a grafická reklama ve vyhledávačích a obsahových sítích. PPC proto, že pokud si ji objednáme, jako klient platíme pouze za jednotlivá skutečná kliknutí uživatelů internetu na naši reklamu a ne za její zobrazení – tedy Pay Per Click (plať za klik), zjednodušeně PPC. Jaké jsou výhody PPC reklamy a proč byste o ní měli uvažovat?

Vydáno 28.08.2013

Získejte informace o zemědělských trzích, které jinde nenajdete

Získejte informace o zemědělských trzích, které jinde nenajdete

Máte podnikatelský plán a promýšlíte efektivní marketingovou strategii? Nebojte se investice do podrobné analýzy trhu, která se vám mnohonásobně vrátí. Obraťte se na zkušené profesionály v oblasti průzkumu trhu, kteří vám nejen podají komplexní informace, ale také odborně poradí s budováním úspěšné firmy. Jedině tak získáte velký náskok před konkurencí.

Vydáno 17.10.2013

(záznamy 1/12 z 12)  strana 1 / 1